marți, februarie 24, 2015

Ce iubire literară ți se potrivește?

Suntem convinși că o carte frumoasă face cât trei declarații de iubire, astfel că pe www.edituraunivers.ro, poveștile de iubire sunt disponibile cu 40% reducere. Promoția este valabilă între 24 și 27 februarie, iar pentru a vă găsi cartea potrivită, vi se propune un quiz: Ce iubire literară ți se potrivește? 


Powered by Interact
Inițiativa celor de la Univers mi s-a părut foarte drăguță, drept urmare nu am ezitat niciun moment și am făcut și eu testul pentru a-mi afla iubirea literară, și mi-a ieșit: ”Sfârșitul poveștii” de Lydia Davis. Desigur, am și trecut cartea pe lista de viitoare lecturi!

Vouă, ce iubire literară v-a fost predestinată de quiz?

0 gânduri:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!