joi, iulie 24, 2014

Tag: Summer in a bag of books


Hehe..pentru că ce face Krisz când nu îi sunt pasate lepșe să le completeze? Își creează propriile lepșe :)) Ideea mi-a venit de la faptul că e vară, și de la Social Tag-ul acela care a tot circulat și pe la noi. Așadar, am corelat anumite fenomene sau lucruri ce țin de anotimpul acesta călduros cu..cărți, desigur! So, let the fun begin! :D

Reguli:
 - selectaţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani) 
- ]ncorporaţi în postare imaginea tag-ului (*cea de sub reguli)
- daţi tag-ul mai departe :) 
 
1. Drumul cĂtre mare : O carte pe care ai așteptat mult timp să o citești

Krisz: ”Julie și Julia” de Julie Powell pot spune că e o carte după care am tânjit muuultă vreme, și mă bucur că în sfârșit am avut ocazia să îmi satisfac curiozitatea și să o citesc.
Alexya: "Nume de cod: Verity" de Elizabeth Wein este o carte pe care mi-o doresc de mult prea mult timp să o citesc, însă nu am avut încă această șansă. Sper din suflet ca această vară să nu treacă fără să nu reușesc să îmi îndeplinesc această dorință.

2. RĂSĂRIT DE SOARE : Cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața

Krisz: Recent am trecut prin această experiență cu ”Tronul de cleștar” de Sarah J. Maas. Chiar dacă la început nu m-a prins ea prea tare, spre final devenisem dependentă! Cartea are ceva special, drept urmare acum sunt mai mult decât nerăbdătoare să pun mâna pe al doilea volum!
Alexya: ”E ușor să te iubesc” de Tammara Webber m-a atras de la prima pagină. Îmi amintesc că am citit-o exact acum un an deoarece am fost cu o prietenă foarte bună ca să dea admiterea la facultatea de medicină. În timp ce o așteptam, am citit, în timp ce repeta, am citit. Și a avut dreptate. Este o carte superbă.

3. APUS DE SOARE : O carte pe care ai stat să o citești noaptea

Krisz: Eram în sesiune, noapte, foi peste tot, markere, cărți de specialitate, iar Krisz ce făcea? Citea pe telefon ”Fata cu portocale” de Jostein Gaarder, pe care tocmai și-o comandase ebook și pe care ulterior a adorat-o!
Alexya: Eram, la fel ca şi Krisz, în sesiune. Vorbeam cu ea și eram foarte mândre că am reușit să ne cumpărăm cartea ”Diana cu vanilie” de Diana Sorescu. Deși trebuia să învăț, citeam puțin câte puțin din ea deoarece mi-a plăcut de la început felul ei de a scrie. Examenele le-am luat și m-am și delectat citind această carte. Dacă regret? Deloc.

4. PERLA DIN SCOICĂ : O carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o

Krisz: Am început ”Se numea Sarah” de Tatiana de Rosnay pentru că pur și simplu mi-a căzut în mână la acel moment. Nu mă așteptam să trezescă atât de multe în sinea mea și să îmi placă atât de tare.
Alexya: Am presupus că e o carte bună pentru că îmi plăcuse mult descrierea ei, însă în momentul în care am început să citesc ”Zi după zi” de David Levithan, a fost un șoc pentru mine. Autorul a  tratat niște subiecte incredibile și am rămas surprinsă de frumusețea cu care a vorbit despre ele și sinceritatea cu care au fost abordate astfel încât să ajungi să îi dai dreptate în totalitate.

5. ARSURĂ DE SOARE : O carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută

Krisz: Pot spune că atât de lăudata ”Fluturi” de Irina Binder mi-a crescut tensiunea de multe ori. Nu țin minte să mă fi revoltat mai tare o carte, dar personajul principal atât de antipatic și toate lucrurile pe care le-a acceptat și le-a considerat normale mi s-au părut mai mult decât șocante. Ce e mai trist e că toate cititoarele avide de această mică telenovelă siropoasă consideră că obsesia și violența e absolut firească și că a fost perfectă cartea.
Alexya: Din păcate, ”Fluturi” de Irina Binder este cartea despre care am evitat să vorbesc tocmai din această cauză. La fel ca şi Krisz, m-a enervat de foarte multe ori în timp ce o citeam. Însă am continuat să o citesc până la capăt pentru că doream să văd dacă găsesc acel ceva care le-au atras pe toate cititoarele care o idolatrizează. Tot ce am găsit și mi-a plăcut a fost acele pasaje din jurnalul Irinei. Erau de-a dreptul minunate. Însă restul... nu mi-a dat niciun motiv să o consider un model în viață, așa cum mulți alții o fac deja. 

6. VALURILE MĂRII : O carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție

Krisz: Cu siguranță ”Circul nopții” de Erin Morgenstern a fost mult timp discutată și dorită de mulți, implicit de mine. Cu excepția câtorva cititori mai sceptici, majoritatea au considerat-o unică, și cu siguranță și este astfel.
Alexya: ”Jocurile foamei” de Suzanne Collins. Toată seria. Chiar și filmele. Este o serie ce merită toate laudele și mă bucur că le-a și primit.

7. CANICULĂ: O carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu

Krisz: Am citit foarte greu ”Chemarea cucului” de Cormoran Srike aka J.K. Rowling. Nu știu de ce, dar stilul autoarei nu e pentru mine, pur și simplu.
Alexya: ”Apartamentul” de Hakan Bicakci este o carte la care a trebuit să am o infinită răbdare. Dacă aș reciti-o? În niciun caz.

8. BRIZA MĂRII: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanța de vară

Krisz: ”Încă o dorință” de Andreas se încadrează perfect la această categorie. Scriitura mai scârțâie dar subiectele tratate și contextul ales e perfect pentru o lectură relaxantă de vară.
Alexya: ”Zece lucruri pe care le-am făcut (și probabil n-ar fi trebuit)” de Sarah Mlynowski mi se pare foarte potrivită. Este amuzantă și te va provoca să faceți propriile voastre năzdrăvănii, tocmai pentru a petrece cum trebuie această vară.

9. BRONZ : O carte care a lăsat o amprentă asupra ta

Krisz: Nici nu a trebui să mă gândesc mult.. dintre cele citite recent, cred că ”Stolen” de Lucy Christopher e cea care m-a marcat definitiv.
Alexya: ”Ce ne spunem când nu ne vorbim” de Chris Simion rămâne în continuare cartea după care am tânjit fără să realizez că o fac cu adevărat.

10. VACANȚA DE VARĂ : O carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o așa repede

Krisz: ”Ultimul avanpost” de Lavinia Călina. Nici nu știu cum a zburat timpul în compania ei.
Alexya: ”Spulberă-mă” de Tahereh Mafi este ca un o înghețată pe care am savurat-o prea repede. Pentru că mie îmi place ca înghețata să fie înghețată cu adevărat, nu topită. 


Dăm mai departe tag-ul blogurilor Goldypedia, Cuvinte vrăjite, Romance of pages,Shattering Words, însă oricui îi face plăcere, e liber să o preia :)

13 comentarii:

  1. Mi se pare foarte interesant acest tagg. Cred ca o sa-l fur si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Acesta cred ca e unul dintre cele mai geniale tag'uri pe care le-am vazut! O sa-l fur si eu pentru ca mi se pare mult prea frumos si atractiv ca sa ramana necompletat de intreaga blogosfera. :D
    Dupa ce v-am citit raspunsurile am inceput sa va ador si mai mult! Imi plac foarte mult alegerile voastre si ma incanta faptul ca in mare parte avem aceleasi gusturi.
    Spor la lectura in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru leapsa, o voi posta si eu zilele acestea ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesant tag! Am fost și eu tagg-ată (așa se spune? nu cred) așa că și eu o să îl îndeplinesc. Mulțumim pentru el, fetelor! Mereu veniți cu idei frumoase! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesant tag! Am fost și eu tagg-ată (așa se spune? nu cred) așa că și eu o să îl îndeplinesc. Mulțumim pentru el, fetelor! Mereu veniți cu idei frumoase! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. ce idei interesante aveti :))
    in legatura cu ultimele 2, cu siguranta am sa-mi pun si eu pe wish list Stolen si Ultimul Avanpost; Spulbera-ma am citit-o si mi-a placut si mie extrem de mult :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Marya, mă bucur că îţi place, să îmi laşi şi mie link-ul după ce îl completezi ca să văd răspunsurile tale!

    Diana, am vrut să te nominalizez şi pe tine dar nu ştiam pe care blog (pe Books ar love sau celălalt) şi apoi am uitat de tot. Acelaşi lucru pe care i l-am spus Maryei e valabil şi pt tine :D

    Cu drag, Veronica! :*

    Maria Laura, cred că tag-uit se spune? Habar n-am :))

    Mulţumim, Law! Sper să îţi placă cărţile!

    RăspundețiȘtergere
  8. heee,, heee uite cum sunt eu surprinsa! Multumec Krisz o sa completez si eu zilele urmatoare acest Tag.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc foarte mult pentru acest tag. Mi-ati dat o multime de idei pentru urmatoarele carti pe care sa le citesc <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Krisz, aici e > http://dia6c.wordpress.com/2014/07/24/tag-summer-in-a-bag-of-books/ L-am primit de la Lupu Diana. Merci Diana :D

    RăspundețiȘtergere
  11. @Krisz, pe Books are love nu mai postez deloc, acum ma poti gasi doar pe Anddeea :) http://visepierduteintrestele.blogspot.ro/2014/07/tag-summer-in-bag-of-books.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte dragut tagg-ul, de vara! L-as fii luat si eu, dar nu am blog, asta este:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte tare tag-ul! E cu miros de vara. Cred ca o sa-l incerc si eu! :D

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!