duminică, iunie 01, 2014

Instantanee (4)

#"Exerciții de echilibru" de Tudor Chirilă

Am fost la lansarea cărții, mi-am cumpărat cartea, am primit chiar și interviu. Încerc să mă duc la toate concertele trupei lui ce se țin în orașul meu. Și totuși nu am reușit să termin toată cartea. Rușine mie, știu! Mi-a plăcut acest citat, felul cum a combinat literatura cu matematica. E ca și cum mi-ar arăta că poate exista o îmbinare între cele două... că orice e posibil <3.

Un comentariu:

  1. Imi place mult citatul!! <3
    De cand zic ca o sa citesc si eu cartea asta, tot n-am facut-o..

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!