vineri, aprilie 18, 2014

Câștigătorii la concursul de fidelitate pe luna martie!

Se pare că a venit şi primăvara (cel puţin în calendar, pentru că frigul de afară nu e prea primăvăratic) şi natura începe să renască.
Eu aştept cu nerăbdare să înflorească magnoliile, florile mele preferate, să vină ziua mea de naştere dar.. ca să nu mai divaghez de la subiect.. voi cred că aşteptaţi un nou concurs de fidelitate, nu? Şi pe bună dreptate, aţi aşteptat destul.
Aşadar, dăm startul înscrierilor pentru luna martie!


Regulament:

- Vom da starul acestui concurs pe luna martie dacă se înscriu minim 5 persoane !
- Fiecare dintre voi poate da doar 5 comentarii maxim de postare.
- Puteți comenta doar la postările de acum încolo, dar şi la ultimele recenzii, cele publicate din 25 februarie până în prezent, pentru că suntem curioase să vă aflăm părerile. 
- Trebuie să fiţi urmăritor al blogului nostru prin GFC ca să vă puteţi înscrie
- Fiecare comentariu trebuie să aibă minim 4 cuvinte ca să fie luat în considerație.
- Nu puteți da comentarii unul după altul.
- Vom oferi două premii, celor care dau cele mai multe comentarii pertinente. 
Dacă observăm (sau ne semnalizaţi voi) că unii spun cam acelaşi lucru în comentarii, un premiu îl vom da celui care strânge cele mai multe comentarii, iar un premiu pentru cel care a dat cele mai frumoase, interesante comentarii. 

Durata concursului: 11 martie - 11 aprilie 2014

Vor fi doi câştigători, iar premiile sunt: 
         Image and video hosting by TinyPic     şi o carte surpriză!

(Am ales să oferim la acest concurs exemplarul din "Iubire", deoarece una dintre câştigătoare nu a ridicat coletul şi mi-a fost returnat.)

Dacă ați citit regulamentul de mai sus, și doriți să vă înscrieți la ”Concursul de Fidelitate pe luna Martie”, vă puteți înscrie lăsând un comentariu la această postare, cu Nick-ul cu care veți comenta. 

Multă baftă!!
......................................................................................................................................
 Câștigătorii!

Ne cerem scuze pentru întârzierea rezultatelor. Fără alte introduceri care v-ar determina și mai mult suspans, vă voi spune câștigătorii:

Am fost la fel de surprinse, precum considerăm că veti fi și voi, că a fost diferență de un comentariu. Însă vă mulțumim în egală măsură tuturor pentru părerile voastre, pentru entuziasmul vostru, pentru că ați fost alături de noi și de data asta. 

Câștigătoarele sunt:
Lupu Diana - primește "Iubire"
Marya Mary - primește cartea surpriză

Felicitări! Vă rugăm să trimiteţi cât mai repede datele voastre pe adresa alexya_fanfics@yahoo.com. Maxim 5 zile.

Vă mulțumim încă o dată și sperăm să fiți alături de noi la un viitor concurs de fidelitate.

14 comentarii:

  1. Buna ! Ma inscriu si eu cu numele Cristina F.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma inscriu si eu. Voi comenta cu numele de Diana DD.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma inscriu. Comentez cu numele de Denise :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma inscriu si eu. Voi comenta cu numele de Alexandra.V

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma inscriu. Voi comenta cu numele Alexandru Baban

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu ma inscriu. Voi comenta cu Andd D.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma inscriu si eu. Voi comenta cu numele Bumbaru Daniel.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult!
    @Marya Mary, crezi ca am putea sa facem schimb de carti? Am deja "Iubire" si am si citit-o, asta daca nu te superi :D

    RăspundețiȘtergere
  9. felicitari fetelor !!!
    lectura placuta

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!