miercuri, ianuarie 15, 2014

El tiempo entre costuras :)

În seara aceasta, de la 20:00, pe Euforia, aveţi întâlnire cu Sira Quiroga şi aventurile ei :) Să nu lipsiţi.
Mai multe detalii AICI

29 de comentarii:

  1. Bine ca mi-ai amintit, aveam impresia ca e maine, nu stiu de ce :-??
    Actrita mi se pare foarte cunoscuta, cred ca am mai vazut-o intr-un film sau serial pe Diva, insa nu-mi pot aminti :(

    RăspundețiȘtergere
  2. abia asteeept
    mai e atat de putin:X
    vizionare placuta tuturor

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar acum ma uit la serial si mi se pare super:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Vizionare placuta!
    Eu inca nu am dat de "gustul" serialului, de obicei incepe sa-mi placa de pe la al doilea sau al treilea episod :D

    RăspundețiȘtergere
  5. nu exagerez, dar m-am indragostit de serial in primele 10 minute. mai este o jumatate de ora si se termina iar eu sunt foarte nerabdatoare sa vad ce se mai intampla in continuare
    cred ca o sa mor de nerabdare pana maine seara:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie a inceput sa-mi placa, iar acum chiar cred ca "Iubirile croitoresei" merita citita (cam toate cartile pe care le-am citit au fost de o mie de ori mai bune ca filmele), insa nu pot spune ca sunt "atasata" de serial, inca..

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am apucat sa ma uit la serial din pacate, insa voi recupera eu.

    RăspundețiȘtergere
  8. E firesc, Diana, azi au fost doar doua episoade, e greu sa iti faci o parere. Dar o sa fie tot mai interesant, mai ales de cand devine spion.

    RăspundețiȘtergere
  9. Wowwwww o sa spioneze? O sa o cheme Arish? O sa devina serialul meu de suflet, imi place foarte mult!!!! Iar actiunea se deruleaza rapid! Il ador va multumesc de un milion de ori pentru recomandare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Paun Catalina Cezarina sa stii ca e si mai buna cartea! Ti-o recomand. M-am uitat la episoade si cred ca incep sa ma atasez de personaje. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Pare o carte cu muulta actiune, lucru care imi place cel mai mult. Nu am rabdare sa citesc descrierile lungi, plictisitoare si inutile, sa nu mai spun ca ador cartile cu spioni pentru ca adauga si un plus de mister :o3

    RăspundețiȘtergere
  12. daca va place cum joaca Adriana Ugarte, cea pe care o interpreteaza pe Sira, va recomand filmul Combustion din 2013. mi-a placut foarte, foarte mult. este o combinatie intre Fast and Furious si 3 metros sobre el cielo. Adriana are tot rol principal si joaca super bine

    RăspundețiȘtergere
  13. @alexa ioana, am o lista cu filmele aparute in 2013 si pe acesta nu il gasesc, probabil unde a aoarut in Spania...imi place mult serialul si imi plac actorii, as vrea sa o vad pe Sira intr-un alt rol, cat despre seria GSt and furious mie mi-a placut foarte mult, de abea astept fast and furious 7 fiindca o sa joace actorul meu preferat din filmele de actiune, Jason Statham

    RăspundețiȘtergere
  14. Catalina, filmul il gasesti pe seriale.filmesubtitrate, dar si pe youtube, cu subtitrare. scrie Combustion movie 2013 si iti apare pe youtube
    si eu sunt mare fana Fast & furious si astept cu nerabdare partea a saptea, la care mai mult ca sigur o sa plang cand o sa-l vad pe Paul :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Alexa, cred ca o sa plang si eu, adica m-am obisnuit cu prezenta lui. Of, de ce trebuia sa moara? :(

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu speram ca nu vor continua serialul fara Paul...

    RăspundețiȘtergere
  17. Lovebooks, eu asa credeam ca vor face, ca un omagiu pentru el. Dar eu tot nu am inteles sigur daca continua sau nu. Eu intr-un fel sper sa continue, dar nu vreau sa fie fara Paul, off...

    RăspundețiȘtergere
  18. nu s-a luat inca o decizie daca seria va continua sau nu, desi eu cred ca va continua, are foarte mult succes
    cert este ca partea a saptea va fi ultima cu Paul:(

    RăspundețiȘtergere
  19. La cat de uituc sunt, mi-a adus aminte de serial doar urmatoarea zi, in timpul orei de mate :)) Dar, ma voi uita la el pe net in vacanta asta. Serialul pare unul foarte bun, si vreau din tot sufletul sa il vad si eu

    RăspundețiȘtergere
  20. Si mie imi place mult Fast & Furious, insa nu prea vreau sa fie continuat fara Paul, nu ar mai avea farmec..

    RăspundețiȘtergere
  21. Lupu Diana Fast & Furious nu va mai fi la fel fara Paul, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  22. Din pacate,l-am ratat,dar o sa ma uit eu.

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu nu l-am ratat.Chiar l-am vazut la euforia.

    RăspundețiȘtergere
  24. @Marian M
    Si cum a fost?Ti-a placut?

    RăspundețiȘtergere
  25. Super,chiar o sa ma uit si eu.M-ati facut curioasa.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!