joi, septembrie 12, 2013

Editura Nemira ne invită la prezentare de carte "Richter 8.9" de Andrei Călăraş în cadrul Festivalului BiblioCity

Miercuri, 18 septembrie, la ora 15.30, în sala Mircea Eliade a Bibliotecii Metropolitane Bucureşti va avea loc prezentarea cărţii Richter 8.9 de Andrei Călăraş, urmată de o sesiune de autografe. Evenimentul se va desfăşura în cadrul Festivalului Bibliotecii Metropolitane Bucureşti , BiblioCity, organizat cu ocazia Zilei Bucureştilor (20 septembrie).
Evenimentul vă propune o întâlnire cu scriitorul Andrei Călăraş şi cu invitaţii acestuia,  Andreea Chebac (bookblog.ro), George Hari Popescu (blogger), Ciprian Măceşaru (scriitor) şi Constantin Piştea (blogger). Discuţia va fi moderată de către Odilia Roşianu, redactorul cărţii Richter 8.9.
Cu ocazia acestei întâlniri, cititorii vor putea afla mai multe despre Alexandru Don, personajul central din Richter 8.9 şi despre trecerea acestuia de la un pictor aflat în plină depresie, pe drumul ratării şi pierdut în amintirile unei iubiri neîmplinite la un personaj implicat fără voia sa într-o serie de cercetări misterioase, presărate cu minciuni şi intrigi.
„Richter 8.9” este o ficţiune istorică, în care se îmbină scenarii din perioada celui de-Al Doilea Război Mondial cu informaţii de la începutul erei noastre şi o imaginaţie foarte bine ţinută în frâu de Andrei Călăraş. Este umitor cum se îmbină planurile poveştii şi cum, aproape la fiecare final de capitol, istoria rămâne suspendată, astfel încât nu-ţi doreşti să laşi cartea deoparte. (Constantin Piştea, blogger)
Andrei Călăraş este absolvent al Facultăţii de Medicină, publicând de-a lungul timpului mai multe cărţi în domeniul de specialitate. În 2010, însă, a debutat cu romanul de aventuri Ziua a 7-a, iar Richter 8.9 reprezintă cea de-a doua lucrare de ficţiune semnată de autor.

BiblioCity, Festivalul Bibliotecii Metropolitane Bucureşti, se desfăşoară în perioada 15-24 septembrie şi cuprinde o paletă diversă de evenimente culturale menite a adăuga un strop de artă, istorie şi lectură la atmosfera de sărbătoare a Capitalei (Ziua Bucureştilor, 20 septembrie).

14 comentarii:

  1. sunt foarte incantata ca romania isi cultiva scriitori, chiar contemporani cu noi, pe care noi, din prea multa aroganta i vom aprecia abia dupa ce nu vor mai fi .( prin noi, vorbeam la general,nu de cineva anume-simteam nevoia sa ma explic)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de aceiasi parere cu krisszu95shinnygirl si as vrea si eu sa merg la aceasta prezentare de carte, dar nu cred ca voi reusi sa ajung :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca locuiam in Bucuresti eram nelipsita de la astfel de evenimente, in ipoteza contrara nu imi ramane decat sa citesc pe net cum s-au desfasurat astfel de intalniri.
    Nu stiam de acest autor, nici de volumul lui de, debut in domeniul fictiunii ziua a 7a, e uimitor ca medic fiind si avand foarte putin timp la dispozitie gaseste putin si pt scris.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu imi iubesc foarte mult orasul. Daca e sa urasc ceva si pentru care as vrea sa ma mut la Bucuresti, e tocmai pentru asemenea evenimente. Mi-ar placea mult sa fie mai multe prezentari de carte in toate orasele. Asa am putea beneficia cu totii de astfel de experiente.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu mi-l iubesc dar din pacate ma priveaza de astfel de bucurii

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru aceste evenimente mi-aș fi dorit să locuiesc în București. Sau măcar în apropiere de capitală.
    Mi-ar fi plăcut să particip și eu, să fiu alături de acești autori. Dar din păcate nu pot decât să visez despre asta...

    RăspundețiȘtergere
  7. În astfel de momente aș vrea să locuiesc în București. Urăsc că toate evenimentele de genul se petrec acolo!

    RăspundețiȘtergere
  8. eu personal sunt foarte departe de Bucuresti, dar ma bcur ca se organizeaza asa ceva, am auzit ca au si un club de carte, ceea ce mi se pare genial .

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesant eveniment - la fel si invitatii. Chiar nu stiam de acest autor, iar prezentarea cartii "Richter 8.9" suna foarte bine. Am trecut-o pe lista de lectura, mai ales ca in ultima vreme nu prea am mai citit nimic scris de un autor roman. Un punct de atractie in plus pentru mine la aceasta carte il constituie background-ul scriitorului Andrei Calaras (absolvent de Medicina). Oamenii cu preocupari atat de disparate si nelegate de lumea literara (la prima vedere) au intotdeauna o viziune deosebita in scrierile lor. Multi matematicieni, ingineri, fizicieni sau alti oameni de stiinta scriu niste texte de fictiune absolut geniale.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce are Bucuresti si alte orase n-au??? Nu zic ca e departe,(eu stau in Ploiesti),dar mi-ar placea sa fie si la mine astfel de evenimente!! :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Andreea, Bucurestiul e capitala! Si fiind un oras mai populat si cu o activitate mai "intensa" normal ca acolo se vor petrece asfel de evenimente (mai ales daca sunt autori importanti).

    RăspundețiȘtergere
  12. Din pacate stau foarte departe de Bucuresti si nu voi putea fi prezenta la eveniment, desi mi-as dori foarte mult. Cartea "Richter 8.9" pare interesanta, mi-ar placea sa o citesc, cu siguranta se afla pe lista mea de lecturi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Si ce daca e capitala,ar trebui sa se gandeasca si la faptul ca sunt persoane care stau la celalalt capat al tarii si ar dori sa mearga la un astfel de eveniment si nu au cum sa traverseze jumatate de tara sau mai mult pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pacat ca acest eveniment minunat a fost doar in capitala.Dar este foarte bine si asa decat deloc. :)

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!