miercuri, februarie 27, 2013

The magic of words (70)

Așa e că vă era dor de niște citate din cărți? Știam eu :). De aceea, am scos pentru voi câteva citate din ”Supranatural”(Paranormal #2) de Kiersten White, ca să vă faceți o impresie mai pe larg despre carte.

" - Green! s-a auzit ca un lătrat o voce de tenor. Eram aproape sigură că domnişoara Lynn avea un glas mai gros decât iubitul meu. "

" Am deschis telefonul şi m-am dus în camera de-alături.
- Arianna! Ce s-a întâmplat?
- Există vreun motiv pentru care un tip blond ţopăie în patul tău sau ar trebui să îl omor?
- Nu te obosi, am mormăit. O să-l omor eu însumi."

" Zâmbetul i s-a schimbat, iar sub trăsăturile lui rafinate am văzut ceva sălbatic, primar.
 - Nimeni nu este rău sau bun, dragostea mea. Cu toţii avem câte ceva din ambele; pur şi simplu, alegem dacă să ne situăm de partea care ne atrage cel mai tare."

" De ce lucrurile nu sunt niciodată mai simple? Uneori aş vrea să iau o amintire - una perfectă -, să mă cuibăresc în ea şi să adorm. "

" - Putem să nu mai vorbim?
- Dar eşti atât de fermecătoare în conversaţie! Totuşi, dacă preferi să te încălzească pur şi simplu prezenţa mea, înţeleg. Probabil că eşti copleşită că mă ţii de mână şi vrei să te bucuri de moment.
Mi-am dat ochii peste cap. "

"M-a rezemat de scaun, plăcându-mi atingerea pielii lui Lend. Nu mă săturam niciodată de contururile palmei sale, de felul în care degetele lui se împleteau cu ale mele, de parcă erau destinate să se potrivească laolaltă, sau de cum îmi mângâia inconştient degetul mare cu al său. Acestei vieţi îi aparţineam."

" În momentul acela, mă simţeam ciudat de apropiată de el, de parcă doar noi eram sănătoşi în lumea asta care era un vârtej de nebunie şi crime. Simţeam manipulările din lume ameninţându-mă să mă absoarbă şi pe mine, aşa că mă prindeam de orice ancoră."

" Fără îndoială că-ţi aminteşti cum ne-am cunoscut.
Mi-a zâmbit, iar eu uram faptul că el ştia că-mi aminteam fiecare minut pe care ni-l petrecuserăm împreună. Sincer, ex-ii.. De parcă nu erau oricum răi, în general, al meu mai trebuia să fie şi nemuritor, şi aproape o zeitate."

"Lumea era un loc monstruos. Un loc monstruos în care eu nu aveam loc."

6 comentarii:

  1. Vaai ! Ce dor mi-a fost de carte ! Am citit-o acum cateva saptamani. nu mai stiu exact cate. Am uitat cat de amuzante erau unele replici. iar Lend si Evie au ramas la fel de draguti !
    Oare cand apare volumul 3? *Kiersten , te rog te rog nu ii desparti pe Lend si Evie!Nu-i desparti? Bine. Multumesc :o3*

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit citatele - trebuie sa-mi iau cartea cat mai repede posibil!!!! Eu tot timpul raman in urma cu se carti se citesc mai de actualitate ca sa zic asa. Gata! Seria asta se afla aproape de top-ul cartilor care trebuie cumparate.

    RăspundețiȘtergere
  3. minunate :x Cum se numeste actrita din doua poza?

    RăspundețiȘtergere
  4. pfff, nu citesc nici rcenzia, nici citatele, fiindca trebuie sa mi-o cumpar si eu ;;) :D

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!