vineri, noiembrie 09, 2012

Time to meet (5) ... ”The Collector” - Interviu cu Victoria Scott!

Știu că nu am mai postat de mult timp interviuri, dar am luat o pauză, și am stabilit să le postăm mai rar. Pentru că dacă atunci când am început noi cu asta era o idee relativ nouă și nu prea vedeai mai nicăieri interviuri cu autoare din străinătate, ideea a fost preluată de mai multă lume și acum aveți găsiți o varietate de interviuri să citiți. Ca să vorbesc în termeni economici, că tot învăț în domeniul acesta, acum oferta e mare, și nu mai era cazul să aglomerăm și noi ”piața” :)). 
Am primit răspunsurile la interviul următor de vreo săptămână jumătate. Scriitoarea a fost foarte promptă și drăguță, și m-a surprins plăcut. Chiar îmi pare rău că nu am avut timp să îl traduc mai devreme. De când v-am prezentat această carte la rubrica ”From Abroad”,  mulți dintre voi ați devenit interesați de ea. Vă mai amintiți cu siguranță de Dante Walker, the sexy bad guy care colectează suflete, și de romanul ”The Collector”. Așa e, nu? Acum urmează să aflăm mai multe despre el și autoare, așa, ca să mai atenuăm din așteptarea asta grea, de până apare cartea. (mai exact în martie 2013). Enjoy!
”The Collector” (Dante Walker #1) de Victoria Scott
El face fetele bune să devină..rele.

Dante Walker e al naibii de extraordinar, iar el știe asta. Frumusețea lui, șarmul ucigător, și încrederea astrală l-au făcut să fie cel mai bun din Iad – un colector de suflete. Jobul lui e simplu, să ”plivească” prin umanitate și să eticheteze cu roșu un mare ”bine” sau o marcă de ”rău”. Bătrânul Sfânt Nick îi primește pe tipii buni, iar el pe cei amuzanți. Bag-and-tag.
Să fure suflete nu e nimic personal. Dante este un colector care acordă șanse egale și nici nu vrea să fie altfel. Dar va trebui să se adapteze pentru că Boss Man i-a dat o nouă misiune: Să îi ia sufletul lui Charlie Cooper în doar zece zile.
Dante nu știe de ce Boss Man o vrea pe Charlie, nici nu îi pasă. Misiunea înseamnă un singur lucru pentru el, și asta e un bilet permanent afară din Iad. Dar după ce Dante o cunoaște pe tipa neobișnută, vigilentă și tocilară, pe care a venit sa o " colecteze" - el își dă seama ca această misiune îi va testa abilitățile sale ca și colector, dai îi va descoperi și emoții, sentimente de mult îngropate.
"Sunt o scriitoare de cărți pentru adolescenți cu o înclinație puternică spre cărțile întunecate și amuzante. Munca mea este reprezentată de genial Laurie McLean de la la agenția literară Larsen-Pomada. Am un master în marketing, și sunt membră a ”Writers’ League of Texas and Teen Shiver”.
Prima mea carte YA, ”The Collector”, va fi publicată de Entangled Teen în martie 2013. Este prima dintr-o trilogie. Al doua serie a mea de YA va începe cu ”The Brimstone Bleed” și va fi publicată de Scholastic în primăvara anului 2014."

1. Poţi să ne spui câteva lucruri despre tine care nu le putem găsi pe Internet?
Sigur că da! Iubesc designul de interioare și grădinăritul, și detest să gătesc cu o pasiune arzătoare.

2. Spune-le cititorilor noştri ceva despre “The Collector” care nu a fost spus în descrierea cărţii.
Eroina nu este atractivă. Chiar am vrut să scriu o carte despre  o fată care nu e perfectă și lipsită de efecte. De fapt, am vrut să fie cât mai departe de acestea, dar într-un mod admirabil.

3. De unde ţi-a venit ideea pentru “The Collector”
Chiar a venit din momentul în care mi l-am imaginat pe Dante Walker. O dată ce el a apărut în mintea mea, după a trebuit doar să construiesc o lume în jurul lui.

4. Cum l-ai descrie pe Dante ca şi personaj ?
În trei cuvinte: îndrăzneț, sexy și periculos.

5. Care ar fi distribuţia de vis pentru cartea ta?
Foarte bună întrebare! L-aș alege pe Zac Efron să fie Dante Walker și Emma Watson să o joace pe Charlie Cooper.
6. Este ceva din cărţile tale bazat pe experienţe de viaţă reale, sau e pură imaginaţie?
Oh, cred că unele părți din orice carte sunt bazate pe experiențe de viață reale, Deși nu pot puncta anumite scene specifice, sunt nume ale locurilor inspirate și replici ironice ale personajelor, bazate pe cele ale oamenilor pe care îi cunosc.

7. Scrie te rog 3 citate din ““The Collector”” care îţi plac mult:
Oh, meschin, meschin. Nu pot face asta. Editorul meu m-ar mutila! LOL!

8. Dacă ai putea călători într-o maşină a timpului te-ai întoarce în trecut sau te-ai duce în viitor, şi de ce?
În viitor – cu siguranță vreau să descopăr cum vor fi lucrurile peste sute de ani!

9. Te rugăm să ne spui în câteva propoziţii, de ce ar trebui să citim cartea ta.
Hmm, asta e dificilă. Cred că ar trebui să o citiți pentru că Dante Walker ar fi total dezamăgit dacă nu ați face-o. Pentru că D-Dub are nevoie de o audiență, și pentru că el nu e un personaj, ci în carne și oase. Și nu vreți să atentați la acel ego fragil al lui, așa e?

Un mesaj pentru cititorii blog-ului nostru:

Salutări din Dallas! Mulțumesc foarte mult pentru că citiți și cumpărați cărți. Fără voi, nu m-aș putea trezi în fiecare zi și să mă duc la jobul meu de vis. Fac o reverență în fața voastră!

Thank you Victoria for your lovely and funny interview! We are dying to finally meet Dante Walker!

Un comentariu:

  1. Ce interviu interesant! Felicitari! Pare o carte frumoasa. Si imi place mult distributia pe care ar alege-o autoarea :)

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!