duminică, noiembrie 11, 2012

Music for blog soul (31)

Am primit mai multe recomandări muzicale de la voi, și am spus să le împărtășim și cu ceilalți, pentru a avea cu toții o duminică cât mai relaxantă!

FuckOutYourPain ne-a recomandat următoarea piesă (ne cerem scuze că o postăm abia acum, am așteptat să se adune mai multe ca să le postăm). Mulțumim frumos!

Eminem - Not Afraid

Law ne-a trimis un mail cu câteva piese, și îi mulțumim că încă e alături de noi, ca de obicei. Prima este o melodie pe care o adorăm atât eu, cât și Alexya, face parte din coloana sonoră a serialului ”The Vampire Diaries”. Nu știam că piesa are si clip, mulțumim mult că ne-ai spus! Iar a doua e o piesă foarte cunoscută și drăguță, și e un cover făcut după ea. 

Ed Sheeran - Give Me Love

Call Me Maybe - Carly Rae Jepsen (Boyce Avenue acoustic cover)
Multumim, sunt superbe piesele! Enjoy them!

10 comentarii:

  1. Il ador pe Ed:x si totusi nici eu nu stiam de videoclip, care apropo, e superb :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Melodia lui Ed ma face sa simt fiori, pe cuvant. Nu l-am descoperit de mult, o colega mi-aa vorbit despre cant de frumos canta si intr-adevar cand il ascult simt o sinceritate, o voce calda.
    Baietii de la Boyce Avenue..ei bine ii stiu de mult si ador varianta melodiei Somebody I used to used, cantata de ei; au o voce superba

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ii iubesc si pe Ed si pe Alejandro la fel de mult :)) :D
    Muzica lor, de fapt :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ed este pur si simplu genial1 nu stiu cum am trait pana anul asta fara el <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Aww,Eminem e in sfarsit aici.Mersi,mersi,mersi,mersi,de 2000 de ori,mersi!Cat am asteptat sa o vad aici.Scumpul de Eminem e pe blogul asta,sunt isterica de-acum,si euforica si fericita si ataaat de bucuroasa,cat blogul asta grozav si extraordinar si cel mai bun de mare.Mersi,te pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. @CristinaDe Eminem n-ai zis nimic?*puppy face*

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de mult imi place Ed Sheeran. Are o voce superba. Cel mai mult imi place de la el Kiss me. Este superba

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!