miercuri, octombrie 17, 2012

We love (18) - Lucas and Jacqueline (Easy)

Știți deja cât mi-a plăcut romanul ”Easy” de Tammara Webber, cât îl iubesc pe Lucas, dar și cât de dragă îmi este Jacqueline, pentru că m-am regăsit în personalitatea ei. Așa că am vrut neapărat să fac niște Fan-Art-uri cu citate din carte, și ghiciți ce? Nu m-am mai putut opri! Am făcut o grămadă :)). Sper să vă placă, să aveți răbdarea să citiți toate citatele, și să îmi spuneți o părere despre ele. Pupici!
Sursa imaginilor.

2 comentarii:

  1. Chiar ai dreptate, este un roman superb. Mi-a placut foarte mult iar iamginile sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fără îndoială una din cărţile mele preferate! Lucas e pur şi simplu genial. :D De-abia aştept să o citesc şi în română!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!