duminică, octombrie 28, 2012

Continuările voastre :)

 Dacă am uitat pe cineva, vă rog mult să îmi lăsați un comentariu aici să îmi spuneți, și fac un Later Edit la această postare și vă trec continuările.

Capitolele 11-12 din ”In The Name Of Love” scris de Lexy AICI și AICI 

Capitolul 11 din ”Hello, Neighbor!” scris de Lexy AICI 

Epilogul la ”Changed forever” scris de Alexutza AICI 

Capitolul 1 din ”Arranged marrige to Ian Somerhalder” scris de Alexutza AICI 

Capitolele 12-17 din ”My magic life” scris de Emysweetgirl AICI, AICI, AICI , AICI, AICI și AICI 

Prologul și capitolul 1 din ”Surviving in the world of vampires” tradus de Emysweetgirl AICI și AICI

Capitolul 15 din ”Bitter-sweet feeling„ scris de LoStInDr3aMs AICI 

Capitolele 27-29 din ”Jurnalul unei adolescente” scris de Emma AICI și AICI 

Capitolele 24-25 din ”Povestirile unui fermecator hot de camionete” tradus de Dienutza AICI și AICI

2 comentarii:

  1. Buna vreau sa te felicit pentru acest blog imi usureaza munca in gasirea continuarilor.An inceput sa citesc Demon de cristal de ce nu il bagi si pe acel fic la continuari?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu postez pe blog ce primesc de la scriitori, probabil de la Demon de cristal nu am primit continuari, ca sigur le postam :)

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!