duminică, august 19, 2012

Concurs "Licitația jucăușă"

Ne-am adunat astăzi aici pentru a ajuta tinerile noastre personaje feminine să își aleagă cele mai frumoase accesorii, astfel ajugând hiturile anului :X.
Mony bijoux și Anne, Anne și Mony bijoux, două creatoare de accesorii, niste zeițe în ale artei, ne-au oferit niște creații  special făcute pentru această ocazie.

Anne a creat un minunat pandativ:

La rândul ei, Mony bijoux a creat niște bijuterii superbe:

Ce trebuie să faceți voi ca să câștigați unul dintre aceste accesorii absolut minunate? Trebuie să vă ridicați cartonașele cu răspunsurilor la întrebarea: Ce personaj de carte l-ați vedea purtând acele bijuterii și cu ce ocazii? Cel mai interesante și amuzante 2 răspunsuri vor câștiga :D..iar 2 câştigători vor fi aleşi prin tragere la sorţi.
Condiții și detalii în plus:
- puteți participa la fiecare în parte, însă trebuie să aveți răspunsuri diferite (adică pentru colierul de la Anne unul, şi la alegere pentru unul din seturile, sau inelul de la Mony)
- fiecare răspuns va fi trimis într-un mail la alexya_fanfics@yahoo.com
-  în data de 1 septembrie, vă vom anunța câștigătorii.
- primiţi intrări în plus la tragerea la sorţi dacă ne urmăriţi prin GFC şi dacă răspândiţi vestea pe Facebook etc.

Edit: Dacă doriți să aveți mai multe șanse de a fi alese de noi, puteți să scrieți despre toate. Dar dacă scrieți despre un premiu de la fiecare sponsor, pandantivul de la Anne și unul dintre premiile de la Mony, intrați automat în tragerea la sorți pentru toate premiile.

Cu ajutorul acestor răspunsuri, personajele noastre dragi vor ști să fie în pas cu moda, dar totodată veți avea șansa să câştigaţi niște bijuterii unice și create special pentru voi. 
Sperăm din suflet să vă prezentați la licitația noastră.

Mulțumim mult, Anne și Mony bijoux!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

12 comentarii:

  1. Stati putin, sa inteleg, pentru ca sunt putin confuza: pentru fiecare accesoriu in parte aleg alt personaj care l-ar purta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce.mi place ce-l cu Walking on letters :>

    RăspundețiȘtergere
  3. oo e asa super ...da nu cred ca ma inscriu..totusi bafta celor ce o fac:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, nici eu nu am inteles daca trebuie sa ne inscriem pentru fiecare cu un alt personaj. Ne lamureste si pe noi, cineva?
    Kisses.

    RăspundețiȘtergere
  5. Woow, bijuteriile sunt magnifice <3
    Le ador. Cel mai mult imi place inelul cu fluture. Nu o sa particip,desi mi-ar fi placut mult :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de dragute sunt bijuteriile!! Sigur particip si eu!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru că, cu siguranţă mă voi distra, particip şi eu :))) O să fie foarte foarte amuzant :))) Dacă vă rugăm frumos frumos, poate ne arătaţi după ce se termină concursul poveştile amuzante :))) Ar fi beton!

    RăspundețiȘtergere
  8. da...sa vedem pe cine aleg ceilalti sa paorte elegante bijuterii:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos concursul ...........m-am înscris și eu !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte interesanta ideea concursului. Mai am putin timp sa ma gandesc cine ar putea purta aceste bijuterii :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Castigatorii care sunt?nu gasesc nicaieri.scuza-ma.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!