marți, august 21, 2012

Câștigă valoarea comenzii tale la editura Nemira

Image and video hosting by TinyPic
Cumpără oricât peste 300 ron și primești un voucher echivalent cu valoarea comenzii.
Condiții: Voucherul are valabilitate de 30 de zile și este valabil doar pentru comenzi făcute pe Nemira.ro. Câstigătorul va fi desemnat în funcție de cea mai mare comandă.
Concursul durează 5 zile (se iau în calcul comenzile făcute în intervalul 20 - 24 august 2012).
Câștigătorul va fi contactat pe mail în termen de 3 zile de la încheierea concursului.
Concursul se desfășoară în perioada 20 - 24 august

Image and video hosting by TinyPic
Editura Nemira vă oferă săptămâna aceasta peste 120 de titluri cu reducere de 45%.

Image and video hosting by TinyPic
Editura Nemira îți oferă o reducere FLASH!

8 comentarii:

  1. Ce tare :D O sa-l intreb pe tata daca pot sa cumpar o carte de la Nemira.

    RăspundețiȘtergere
  2. voucherul asta e super...e o sansa foarte tare! din pacate, eu deja mi-am cumparat cam tot ce voiam sa cumpar de la nemira, plus ca nu prea mai am bani :)) dar pentru cei ce nu si-au luat inca seriile tari precum jocurile foamei, cantec de gheata si foc, toate cartile lui stephen king, cartile glossy super grozave :)), asta e o sansa de neratat :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce promotii interesante! Din pacate deja trebuie sa imi vina cateva colete si nu mai am bani. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce promotii interesante! Din pacate deja trebuie sa imi vina cateva colete si nu mai am bani. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Mda, nu ma lasa, dar nu conteaza.... Pacat ca ratez oferta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce pacat ca nu sunt acasa, aveam cateva carti de cumparat de la ei... asta este ;(
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  7. iar martin?trebuieee sa-mi iau ceva de la el neaparat ;;)

    RăspundețiȘtergere
  8. law, stiu ca martin e peste tot, dar merita...este unul dintre cei mai buni autori, crede-ma :D

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!