luni, iulie 30, 2012

"Reading in.."

Cum e vacanţă și voi sunteţi cititori împătimiţi, cei de la Editura Curtea Veche au iniţiat un proiect super, şi ne-am gândit că e o idee buna să vă povestim despre el. „Reading in...” . Adună fotografiile cititorilor care se bucură de vacanţă lângă o carte bună şi le postează într-un album pe pagina de Facebook , AICI  şi pe blog  AICI. Dacă vă surâde ideea şi vreţi să faceti parte din acest proiect inedit, cei de la Editura Curtea Veche s-ar bucura să primească fotografiile voastre. :) 
Dacă vreţi să le sustineti proiectul, vă invitam să le daţi like imaginilor care vă plac, pentru că cele mai apreciate fotografii vor alcătui un top.

9 comentarii:

  1. Particip la un concurs de genul asta, dar e destul de greu dupa ce te inscri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e super. nu stiam de asa ceva:)

    va las si eu o invitatie la concurs...sper sa nu va deranjeze

    Concurs

    RăspundețiȘtergere
  3. http://cafebiblioaaart.wordpress.com/2012/07/30/concurs/

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesanta ideea! Imi place, particip :x

    RăspundețiȘtergere
  5. Un proiect foarte dragut. Poate o sa particip si eu , desi nu prea cred ca o sa pot . :D

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu vreau sa particip,e o idee grozava

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu cred ca o sa particip,dar cu siguranta voi da like pozelor ce vor fi postate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ne bucura mult sa citim mesajele voastre si speram sa primim fotografiile pe intern[@]curteaveche[.]ro.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!