vineri, iulie 27, 2012

Nişte replici din "How I Met Your Mother"..

Când am început să mă uit la serialul "How I Met Your Mother", acum aproape doi ani,  am început să îmi notez unele replici tari. Desigur, imediat mi-am dat seama că toate episoadele sunt pline de faze amuzante şi nu am mai ţinut şirul, nici nu le-am mai scris. Sincer, e genial serialul. G-E-N-I-A-L! E atât de amuzant, personajele sunt aşa simpatice, îi iubesc pe toţi, deşi Barney Stinson e preferatul meu. Nu m-aş sătura niciodată de el, nici dacă ar ajunge la 100 de sezoane! Must see, serios!

Un tip într-un bar: Tu de unde ești, din Rai?
Robin: Daaa. Sunt o fantomă. Am murit acum 150 de ani, ca și replica asta de agățat.”

” – E un club marfă și e greu de pătruns înăuntru. Un prieten de-al meu a stat 2 ore și nu a putut intra.
- Un prieten numit ”Tu”?
- Nu,  prietenul meu  ”Taci”. ”

Ted: Kelly, care se presupune că mă va lăsa lat.
Robin: O vei iubi pe Kelly, e amuzantă, deșteaptă, trăiește clipa..
Barney: Tradus: E urâtă, e urâtă, urâții sunt frumoși pe lângă ea.„

Barney: Wow, cine ți-ar fi închipuit că angajamentul într-o relație hetero poate face un bărbat atât de gay?”

Momentul e când Barney aduce de revelion în limuzina lor o tipă amețită, și care vorbește cu un accent rusesc:
Ted: A, deci ea e Natalia, și de unde e?
Barney: ”Oh, cine știe? :-j Fosta Uniune Sovietică Beată-criță-stan.”

”La o poză:
- Zâmbiți!
După poză:
- Mi-aș fi dorit să ți se fi topit fața.
- Mi-aș dori să-ți explodeze globul ocular.” 


                                 
Deci..se uită careva la serial? :D

12 comentarii:

  1. Euuu!!!<3
    Cel mai bun serial de comedie,merita vazut:D
    De abia astept noul sezon:)
    Chiar in seara asta vorbeam cu cineva despre serial...il ador pe barney,e epic...si marshal si lily si ei au niste replici faine:)):D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si euuuu!!! :)) Serialul e pur si simplu geniaaaaaal :x Replicile au fost superbe :X Trebuie neaparat sa mai vad macar un episod :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu m-am uitat, am văzut toate episoadele :D E genial serialul, iar Barney e favoritul meu, e foarte amuzant tipul :))
    Abia aștept următorul episod :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca se mai uita lumea la serial :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce misto :)) superbe replicile =)) m-au amuzat :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu m-am uitat pana acum la serial,dar m-ati facut curioasa,cred ca e foarte amuzant,cum sunt de fapt toate aceste replici:)).

    RăspundețiȘtergere
  7. De acord cu tine 100%. Personajul meu favorit e Barney, e o enciclopedie de replici mortale :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Este unul dintre serialele mele favorite, insa ultimul sezon a fost cam slabut, nu a fost la nivelul celorlalte.

    RăspundețiȘtergere
  9. Kriiiiiiiiiiiiiiiiiisz, cand vad ca avem aceleasi gusturi imi vine sa te iau in brate:))
    nu ma uit la serial, il devorez, il mananc, il am pe post de calmant, de doza de amuzament. Barney e cel mai bun dintre cei mai buni, Barney e ...AWESOME! :)))
    Stii ce zic :->
    Nu sunt cuvinte pentru a descrie serialul asta. Este unul dintre cele mai grozave, imi va ramane mereu mereu in inima, abia astept sa inceapa urmatorul sezon.
    Imi pare asa rau ca am terminat serialul, cand am terminat ultimul episod eram ceva de genu....:(( unde pot gasi mai mult awesomness? :))
    Ma bucur mult ca avem si asta in comun :) Mult mult mult, este unul dintre cele mai bune seriale, sper sa-l vedeti cu totii :)
    Inclusiv tu, Alexya! :)))>:)>:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Astazi o sa ma uit si eu la primul episod din serial,sunt convinsa ca o sa-mi placa,totusi ma cam descurajeaza faptul ca sunt atat de multe sezoane,dar daca o sa-mi placa voi fi fericita ca sunt multe episoade cu care ma pot amuza.

    RăspundețiȘtergere
  11. nu ma uit la serial, insa o sa ma apuc si eu >:)

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!