vineri, februarie 10, 2012

The magic of words (36)

De mult timp îmi doresc să scot citate din "Îngerul Nopţii" de Becca Fitzpatrick, o carte pe care o ador. :)) Şi totodată cea mai bună citită în 2011 de mine. Nu m-am putut abţine şi am scos mai multe citate, mai spre seară, sau mâine, voi mai pune o postare cu citate din această carte.

“ Am trântit telefonul. Ce nesimţit!
Am rupt o foaie de hârtie din carneţel şi am mâzgălit NESIMŢIT pe rândul întâi. Dedesubt am adăugat FUMEAZĂ TRABUC. VA MURI DE CANCER LA PLĂMÂNI. SĂ SPERĂM CĂ ÎN CURÂND. „

„ - Ţi-ai imaginat vreodată cum ar fi să-l săruţi ? Când antrenorul e la tablă şi îi dă înainte cu hormonii şi cu sexul, ai tras vreodată o ocheadă în dreapta şi ţi-ai imaginat cum ar fi să te abandonezi în braţele lui Patch şi să-ţi lipeşti corpul de el ?
M-am holbat la ea cu o privire care sper că arăta şocată.
- Dar tu ?
Vee a rânjit.
- Pun pariu că a fost pirat într-o viaţă anterioară, a continuat ea. Iar eu joc foarte bine rolul fecioarei în pericol.
Apoi a leşinat, căzând graţios pe scaun, arcuindu-şi provocator un genunchi.
Am încercat să-mi imaginez ce-ar face Patch dacă ar vedea această imagine. (..). Piratul din el s-ar putea să-i străpungă inima cu o spadă, indiferent de epocă.
- Nu e suficient de bun pentru tine, i-am spus.
Vee a suspinat.
- Ai grijă, aşa mă faci că-l vreau şi mai mult.”

„ - Spune-i mamei tale să se mute mai aproape. Spune-i că a apărut un club nou, numit civilizaţie, şi că ar trebui să vă înscrieţi şi voi.”

„ - Nu te uita acum, a spus Vee, dar domnul Pulover-Verde se tot uită încoace şi-ţi măsoară picioarele lungi prin blugi..oh! Tocmai m-a salutat. Vorbesc serios. Un salut cu două degete, ca în armată. Ce adorabil!
N-o ascultam. Accidentul de aseară mi se repeta în minte, absorbindu-mi toată concentrarea.
- Complicele lui arată un pic rebel, nu crezi ? continuă Vee. Emite un fel de semnal „nu-te-pune-cu-mine”. Karmă periculoasă. Spune-mi că nu arată ca plodul lui Dracula. Spune-mi că mi se pare. (..)
- Ţi se pare, am calmat-o.”

„ S-a aplecat peste masă, şi-a apropiat mâna de faţa mea şi mi-a şters colţul gurii cu degetul mare. M-am tras înapoi, dar era prea târziu.
- Machiaj, m-a lămurit.
A frecat rujul între degetul mare şi arătător.
- Nu-mi place.
Am încercat să-mi amintesc despre ce vorbeam, dar nu atât de mult cât am încercat să par deranjată de atingerea lui.
- Bine că părerea ta e ultima care contează pentru mine.
- Ai arăta mai bine fără machiaj.”

„ - Arăţi bine, ca întotdeauna, mi-a spus el aşezându-se la locul lui. (...)
- Mulţumesc, i-am răspuns fără să mă gândesc.
„Mulţumesc ?” Dintre toate lucrurile pe care le-aş fi putut spune, ăsta era cel mai aiurea, cel mai prost. M-am simţit de parcă mi-aş fi deschis sufletul în faţa lui.
- Şi miroşi bine.
- Se numeşte duş.
Pentru că nu-mi răspundea, m-am întors spre el:
- Săpun. Şampon. Apă caldă.
- Goală. Cunosc procedura.”

„ - Ce facă sâmbătă seara ?
Am pufnit ; din greşeală.
- Mă inviţi în oraş ?
- Eşti încrezută. Îmi place chestia asta, Bombonico.
- Nu mă interesează ce-ţi place. Nu ies cu tine. Nu la o întâlnire; nu singură. Stai puţin, mi-ai spus „Bombonică” ?
- Dacă ţi-am spus?
- Nu-mi place.
A rânjit.
- Aşa rămâne. Bombonică.”

„ I-am aruncat o privire tăioasă. Însă era multă panică în ea. Mi-a zâmbit întunecat, confirmându-mi că aveam toate motivele să transpir.
- Ce se întâmplă ? am întrebat, încercând din răsputeri să par ostilă. De ce ai zis că ai venit la şcoală pentru mine ? De ce l-ai făcut pe antrenor să ne aşeze împreună ?
- Am obosit să-ţi admir picioarele de la distanţă.”

Sunt foarte curioasă să vă aflu impresiile! A, şi citatele ce urmează să le pun sunt şi mai faine :)). 

AICI puteți citi a doua parte de citate.

7 comentarii:

  1. am citit si eu cartea anul trecut si aceste citate m-au facut sa-mi amintesc cat de faina a fost..:X:D
    de abia le astept pe celelalte:D

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am citit-o si mi-a placut extrem de mult :) de fapt, si pentru mine a fost cea mai buna carte citita in 2011. Din cand in cand o mai rasfoiesc pentru ca inca o ador si ma bucur ca o am in biblioteca ca sa pot face asta oricand :)
    de abia astept si urmatoarele citate

    RăspundețiȘtergere
  3. Toata lumea iubeste seria asta. Poate chiar merita

    RăspundețiȘtergere
  4. daca urmatoarele citate for fi si mai faineee :)))) krisz, superbe citate :)) am ras de nu am mai putut. mi-am cheltuit cam toti banii de buzunar, dar cum mai strang ceva, promit ca o sa incerc si seria asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu poate chiar merita. Merita cu adevarat seria!

    RăspundețiȘtergere
  6. dragute citate cred ca oi trimite si eu cateva mai incolo

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragute citatele, cred ca e o carte interesanta!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!