luni, mai 23, 2011

"Captivi în întuneric" scris de Juliette37 - Recenzie

De această dată voi reveni cu recenzia unui fic, nu a unei cărţi. 
Juliette este câştigătoarea campaniei noastre "Make your banner, be a winner!".

                                                   Captivi în întuneric 
                                                                           scris de Juliette37
                                                           
   Despre poveste: 
”Cand, dupa ore intregi in care a fost obligata sa stea in banca sa-si asculte profesorii indrugand verzi si uscate, este transformata in vampir, nu mai e atat de sigura ca faptul ca nu mai e om e un lucru atat de rau. Dar cand descopera ca aceste creaturi duc un razboi de sute de ani (de care, bineinteles, oamenii nici nu aveau habar), Evelyn nu mai e atat de sigura a vrea sa-si riste pielea pentru niste persoane pe care nu le cunoaste.
Asta pana cand se indragosteste de incantatorul Jake, care are un trecut infiorator.
Dar ce se intampla atunci cand parintii ei sunt ucisi de dusmanii vampirilor, si, la numai o luna distanta, Jake este omorat la fel de brutal? Va reusi ea sa treaca peste aceasta durere sau se va lasa prada dorintei de sange, in speranta ca va obtine razbunarea?”

Cum v-ați putut da seama din rezumat, personajul central al acestui fic este Evelyn, căreia destinul i-a pregătit o soartă aparte față de a celorlalți. Astfel, după o zi ca oricare alta, se trezește la spital după ce a fost mușcată de un Vânător, un vampir care alegea noi elevi pentru Castelul Negru, școala acestor creaturi supranaturale. Faptul că aceștia există este cunoscut de locuitorii din împrejurimi, astfel că atunci când părinții ei sunt anunțați că aceasta va fi un vampir și trebuie să se alăture lor, nu par surprinși, speriați, sau îngroziți, din contră, sunt resemnați și acceptă ca fata lor eminentă să plece cu Lady Diana, directoarea acelei organizații. 
Ajunsă în acel mediu ostil şi întunecat la prima vedere, Evelyn începe să afle anumite informaţii despre vampiri, activităţile, duşmanii lor. Face cunoştiinţă cu Kat, cea care îi va fi colegă de cameră şi o va ajuta să să acomodeze cu noul "cămin", dar şi cu prietenii acesteia : Mary (care poate vedea în viitor), Julia (poate convinge pe oricine să facă ce vrea ea)  şi fermecătorul Jake (poate să intre în corpul cuiva, cu condiția să-și părăsească propriul trup, este un luptător grozav fiind cel mai tânăr Mercenar). El are o poveste foarte tristă, şi condus de ranchiună şi furie, cel mai important scop îl are răzbunarea morţii părinţilor lui vampiri, şi pedepsirea ucigaşilor acestora. 
 Evelyn
În finalul capitolului, noii ei prieteni o duc pe aceasta către prima pradă, devenind tot mai puternică necesitatea de a se hrăni cu sânge a noului vampir. "Problema era că îmi era foame. Sau, mai bine zis, sete. Și nu știam ce aș fi putut face dacă o scăpam de sub control. Era de preferat să omor un animal, decât să omor pe cineva. Așa că, deși eram dezgustată la gândul că voi ucide vulpea, am scos-o din cușcă și am mușcat-o cu putere de gât – în timp ce fetele o țineau nemișcată – și am băut din sângele ei. Era delicios, o aromă divină. Căldura mi se împrăștia în corp, și mă simțeam invincibilă. Fetele au urmat la rând, apoi am pus cadavrul peste celelalte. Și am plecat de acolo. Ce-i drept, mă simțeam mult mai bine. Mă simțeam puternică, iar venele nu mă mai ardeau."


Scriitoarea foloseşte un stil elevat, dar presărat pe alocuri cu umor. Nu aş putea să vă ofer mai multe informaţii, deoarece  ficul are doar 3 capitole până acum, pe care le puteţi citi AICI.


Lectură plăcută !

3 comentarii:

  1. Suna chiar foarte bine:X
    Captivi in intuneric:> titlu misterios,captivant:x:>
    Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place ficul . Asta pana am aflat ca autoarea la abandonat :(

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!